YaTips - Think Smarter

17 tips για σώμα και περιβάλλον χωρίς τοξίνες

SHARE
,
17 tips για σώμα και περιβάλλον χωρίς τοξίνες

Το περιβάλλον είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στη διαμόρφωση της υγείας των ορμονών μας. Συνεπώς και της γενικής υγείας μας. Δυστυχώς, το περιβάλλον μας είναι φορτωμένο με συνθετικές χημικές ουσίες, οι οποίες δημιουργούν προβλήματα στις στις ορμόνες μας. Ορισμένες από αυτές τις τοξίνες μπορούν να μιμηθούν πράγματι τον ρόλο των οιστρογόνων στο σώμα μας, που οδηγεί σε μια σειρά από ανεπιθύμητες επιπλοκές, όπως καρκινώματα που σχετίζονται με τις ορμόνες και στειρότητα.

Υπάρχουν όμως κάποιες απλές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε στη διατροφή και τον τρόπο ζωής μας ώστε να μειώσουμε τις ουσίες που μας επιβαρύνουν. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να επιτύχουμε τη βέλτιστη υγεία.

Οι πιο σημαντικοί τρόποι για να διώξετε τις τοξίνες από το σώμα και το περιβάλλον σας:

1. Επενδύστε σε ένα ποιοτικό φίλτρο νερού.

2. Χρησιμοποιήστε μπουκάλι νερού από γυαλί ή ανοξείδωτο ατσάλι αντί για κάποιο πλαστικό μπουκάλι.

3. Αγοράστε βιολογικά προϊόντα όποτε είναι δυνατόν. Όταν αυτό δεν είναι δυνατόν, πάντα να πλένετε τις φλούδες των φρούτων και των λαχανικών για την απομάκρυνση των φυτοφαρμάκων.

4. Αντί για τηγάνισμα, επιλέξτε μαγείρεμα στον ατμό ή στη σχάρα.

5. Αγοράστε αναψυκτικά (αν πραγματικά θέλετε διότι είναι σίγουρα ανθυγιεινά) σε γυάλινες συσκευασίες αντί για πλαστικές ή χάρτινε. Φυσικά στο τέλος ανακυκλώστε τα.

6. Ελαχιστοποιείστε τον χρόνο που δαπανάτε στην κυκλοφορία. Αποφύγετε τις άσκοπες μετακινήσεις με το αυτοκίνητο ή τη μηχανή σσς.

7. Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ στο ελάχιστο.




8. Αποφύγετε ιατρικά φάρμακα όποτε είναι δυνατόν, εκτός αν πρόκειται για τη μόνη επιλογή για την αντιμετώπιση της ασθένειας. Προσπαθήστε να την αντιμετωπίσετε με φυσικούς τρόπους, ρωτώντας βέβαια πάντοτε κάποιον ειδικό.

9. Χρησιμοποιήστε φυσικά απορρυπαντικά για τον καθαρισμό του σπιτιού.

10. Μειώστε την κατανάλωση κρέατος ή επιβεβαιώστε την βιολογική προέλευσή του.

11. Μη θερμάνετε τα τρόφιμα σε πλαστικά.

12. Ελαχιστοποιήστε τη χρήση πλαστικών συσκευασιών για κομμένα φρούτα και λαχανικά. Προτιμήστε χάρτινες.

13. Αποφύγετε τα κονσερβοποιημένα φρούτα και λαχανικά. Σαφώς και τα κομμένα πριν τη συσκευασία φρούτα και λαχανικά.

14. Χρησιμοποιήστε φυσικό αποσμητικό (χωρίς αλουμίνιο).

15. Μειώστε τη χρήση του αρώματος στο σώμα σας. Όταν το κάνετε, ψεκάστε τα ρούχα σας αντί για το δέρμα σας.

16. Μην κάνετε σολάριουμ.

17. Επιλέξτε τα φυσικά προϊόντα δέρματος όποτε μπορείτε.

 

Το κείμενο είναι μεταφρασμένο από τη συλλογή της Jessica Sepel (Health & Lifestyle Advisor) και προσαρμοσμένο στις συνήθειες των Ελλήνων.

More in ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ
Ποια είναι τα οφέλη αν περπατάμε ξυπόλητοι

Έχουμε συνδυάσει τα παπούτσια ως ένα απαραίτητο στοιχείο της καθημερινότητάς...

Close