Το κυνήγι – Τί δεν χτυπάμε

Καλή χρονιά, καλά να’ μαστε.

Σήμερα θα ανοίξω το κεφάλαιο Κυνήγι. Όταν λέω κυνήγι, εννοώ το κλασικό, αρχέγονο, παραδοσιακό πέσιμο.

Άν ρωτήσεις έναν έμπειρο κυνηγό, θα σου πει πως αν ακολουθείς δυο τρεις βασικούς νόμους, τότε το κυνήγι είναι μια απλή, εύκολη και σε γενικές γραμμές προβλέψιμη διαδικασία.

Ο άνθρωπος, όπως και τα περισσότερα θηλαστικά, έχει μετατρέψει τη διαδικασία επιλογής κατάλληλου συντρόφου σε ένα μικρό τελετουργικό. Τα καναρίνια έχουν το κελάηδημα, τα άλμπατρος έχουν το χορό και οι γάτες πλακώνονται στο ξύλο. Το καμάκι, το πέσιμο, το διπλάρωμα, είναι στην πραγματικότητα μια αρχαία ιεροτελεστία που σκοπό έχει να διευκολύνει τα θηλυκά στο να βρουν το καταλληλότερο αρσενικό, στο οποίο να διαθέσουν κάποια από τα μη αναπληρούμενα και συνεχώς μειούμενα ωάρια τους.

Ο κυνηγός πρέπει να ξέρει τι θα χτυπήσει, πριν βγει απο το σπίτι. Σε αυτόν τον τομέα θα βοηθήσουν και επόμενα άρθρα. Είναι μια διαδικασία αυτοπροσδιορισμού, πρέπει να αφιερώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου, να δείς τι είναι αυτό που θες, τι εκτιμάς, με τι θα είσαι ικανοποιημένος. Να κάνεις το σκίτσο της γυναίκας που ψάχνεις, να το κολλήσεις στο παρμπρίζ του wrangler και να ξεχυθείς με το τουφέκι στα βουνά.

Η λογική του καλού μύλου που τα αλέθει όλα και του ό,τι κάτσει καλό είναι, είναι ανεκτή μόνο μέχρι τα 25. Μέχρι τότε ο άντρας οφείλει στον εαυτό του και στους απογόνους του να γιομίσει με εμπειρίες, παραστάσεις και εικόνες για να φτιάχνει σιγά σιγά τα φίλτρα του. Μέχρι τα 25 μπορείς να κυνηγάς με δυναμίτη, να κάνεις πέσιμο σε ότι θηλυκό συναντήσεις αδιακρίτως και απενοχοποιημένα. Όσο όμως μεγαλώνεις, τόσο πιο μεγαλύτερης ακριβείας και αποτελεσματικότητας όπλα θα χρησιμοποιείς.

Στο σημερινό πρώτο session, θα σου πω, τα Τριάμισι είδη γυναικών που πρέπει πάση θυσία να αποφεύγεις να χτυπάς για το δικό σου το καλό.

Η Μίζερη

Η μίζερη είναι ο έρπης των γυναικών. Κυκλοφορεί με φιλενάδες (συνήθως 3άδα) και έχει την ικανότητα να μολύνει και αυτές. Είναι η γυναίκα που θεωρεί πως το σύμπαν συνεχώς συνωμοτεί εναντίον της, θεοί και δαίμονες την κυνηγούν ολημερίς, φίλοι, γνωστοί και συγγενείς δολοπλοκούν συνεχώς για να την καταστρέψουν. Η μεγαλύτερη σχέση της κράτησε 3 χρόνια και φυσικά χώρισαν γιατί τους βάλανε οι τρίτοι λόγια. Α και γιατί του είχε δώσει την ψυχή κεντημένη με βουντού στα χέρια και την κεράτωσε με 2 κινεζούλες.

Προφανώς και όλοι οι άντρες είναι ηλίθια γουρούνια που δεν μπορούν να εκτιμήσουν την μοναδικότητα της αν και γενικά αυτή ψάχνει μανάρια τουλάχιστον 10 χρόνια μικρότερους της με φέτες κοιλιακούς και κώλο χανούμισσας μόνο και μόνο για να κλαίγεται στις φίλες της πώς δεν υπάρχει κανένας σωστός άντρας εκεί έξω.

Αν κάνεις το λάθος και την πλησιάσεις, θα φας. Αυτό που θα φας όμως θα είναι ό,τι ξινότερο έχεις βάλει στο στόμα σου. Από εκείνη ακριβώς τη στιγμή ξεκινάει το μαρτύριο σου. Η μίζερη, με το που δώσει ό,τι έχει, τρώει κρίσεις πανικού. Όντας ακόμη στο κρεβάτι, θα δει όλα τα “Previously on my life”, θα συνειδητοποιήσει πως δεν έχει άλλο τίποτα να προσφέρει σε αυτή τη σχέση για να σε κρατήσει, θα σκάσουν οι ανασφάλειές της και θα ξεκινήσει τα guilt trips. «Αγκαλίτσα δεν έχει;» και το κλασικό «θες να μιλήσουμε για μας;» είναι απλά ο προθάλαμος στην κόλαση που μόνος σου παγιδεύτηκες. Όσο προσπαθείς να ηρεμήσεις, τόσο θα το εκλαμβάνει σαν αδιαφορία και τόσο θα προσπαθεί να σφίξει το λουρί μέχρι που θα αγανακτήσεις και θα σε βρει καβάλα σε δύό κινεζούλες.

Την μίζερη μπορείς με λίγο προσοχή να την ξεχωρίσεις και να την αποφύγεις. Είναι συνήθως άβαφτη γιατί πολύ συχνά βρίσκει λόγους να κλαίει. Τα μαλλιά της είναι ατημέλητα και πολλές φορές άλουστα. Άν τα βάφει, είναι στο φυσικό χρώμα που είχε στην εφηβεία της (τότε που την κυνηγούσαν όλοι). Ντύνεται 1-2 κλικ πιο κάτω από το μέσο όρο της παρέας και συνήθως κάθεται στη μέση. Συχνά θα διακόπτει την κουβέντα ξεκινώντας μια φράση με «Εγώ/Εμένα» ή θα λέει την τελευταία λέξη σε μια κουβέντα λέγοντας «Κι’εγώ/Κι’εμένα». Καπνίζει στριφτά και συνήθως έχει απεριποίητα νύχια. Αν παρόλα αυτά έχεις αμφιβολίες για το αν μια απο το κοπάδι είναι μίζερη, χρησιμοποιήσε την τεχνολογία. Βγάλε μια φώτο με το κινητό σου. Αν η εν λόγω μαντάμ βγεί ασπρόμαυρη, μακριά.

Η παλαβιάρα

Αυτή είναι μια περίεργη περίπτωση. Είναι πολύ δύσκολο να την επισημάνεις από την όψη γιατί στην εποχή μας, ότι φορούσαν οι παλαβιάρες έχει γίνει mainstream. Η παλαβιάρα 19Η00 η ώρα πίνει καφέ στη Γλυφάδα. 19Η15 ταξιδεύει για Αστυπάλαια με τη Βάλια και 19Η30 από το κατάστρωμα κανονίζει αύριο 2ήμερη λίμνη Πλαστήρα. Παράλληλα έχει μόλις χωρίσει τον Στέφανο, έχει στείλει whatsapp στον Γιάννη που φασωθήκαν 12 Μαΐου και έχει κλήση skype σε αναμονή απο τον συμμαθητή της στο λύκειο που σπουδάζει τώρα Αμερική και την βροντάει για πάρτη της κάθε Πέμπτη.
Είναι μια μουρλή ανεξάντλητη δύναμη της φύσης με 48 ώρες στο 24ωρο της που ίσως σε μερικούς φαντάζει σαν μια γλυκεία πρόκληση άξια να δαμασθεί και να χρησιμοποιηθεί για καλό. Έλα όμως που αυτό δεν γίνεται; Με την καμία; Στην καλύτερη των περιπτώσεων πόση ενέργεια, χρόνος, χρήμα χρειάζεται για να χωρέσεις σε αυτή τη ζωή; Και γιατί; Για να τρέχεις παράλληλα; Και αυτό είναι το καλό σενάριο. Φαντάζεσαι όλη αυτή η ενέργεια να χρησιμοποιηθεί για κακό; Αν μία στις εκατό φάει κόλλημα με την πάρτη σου και εσύ για κάποιο λόγο βαρεθείς να τρέχεις κάθε Τρίτη στην Φολέγανδρο και της πεις να χωρίσετε και δεν το πάρει καλά; Έχεις ιδέα πόσα κουνέλια θα σου χαρίσει μόνο και μόνο για να τα βράσει μετά; Πόσα κεφάλια αλόγου θα βρίσκεις στο κρεβάτι σου;
Συνήθως είναι η ψυχή της παρέας. Μιλάει για πολλά θέματα, έχει δυο κινητά, το ένα μονίμως στο χέρι και το άλλο στην πανάκριβη τσάντα της και τσεκάρει κάθε τόσο. Καπνίζει με στυλ, είναι βαμμένη, μαλλί κομμωτηρίου και ντυμένη πάντα «ιδιαίτερα». Το ιδιαίτερα παίζει πάντα ανάλογα με τα καντάρια μούρλας που κουβαλάει και την μόδα. Όπως και να έχει, είναι 1 κλικ πάνω από το μέσο όρο.

Η Μικρή

Ναι ναι, ξέρω. «ΚΑΛΑ ΡΕΜΑΛ!ΑΚΞΚΑ ΠΑΣΣ ΚΑΛΑ:::;;» θα μου πεις. Μικρή θεωρώ τις <23. Ένας άντρας που ξέρει τι θέλει (>28), ξέρει πως <23 δεν έχει νόημα να αναλώσει ούτε το χρόνο του ούτε το χρόνο της. Εκτός άν θέλουν και οι δύο να γράψουν χιλιόμετρα οπότε δέν έχει νόημα να διαβάζει κυνηγετικά manual. Μια <23 ελαφίνα θέλει μόνο γρασιδάκι και αλάνα για να καλπάσει. Να γυμνάσει τα άλματα της, να δεί τις αντοχές τις και τα όρια της. Ένας έμπειρος κυνηγός ξέρει πως για να πιάσει το ελάφι πρέπει να το κουράσει. Σε ευθεία δεν το έχει. Πρέπει να το νικήσει σε αντοχή και αντοχή σημαίνει μαραθώνιος. Χρόνος, ενέργεια, στρατηγική και πλάνο. Χρόνος που το ελάφι, ένεκα της ηλικίας, δεν θα εκτιμήσει. Οι μικρές διψούν για εμπειρίες και λογικό είναι. Θέλει έντονα και εναλλασσόμενα ερεθίσματα, απανωτά screenshots, δεν θα κάτσει να επιμείνει σε κάτι μόνιμο και σταθερό. Και αν ειδικά εσύ, ο έμπειρος, προσπαθήσεις να το κρατήσεις το ζαρκάδι όσο το δυνατόν περισσότερο κοντά σου, τόσο πιο λακαμάς θα βγεις. Θα καταλήξεις από ευγενής θηρευτής, περήφανος τροφοσυλλέκτης να ικετεύεις λίγης προσοχής, συναισθημάτων και μπομπονιού που όλο και θα απομακρύνονται.

Προς Θεού, δε λέω. Άν έρθει και πιαστεί μόνο του, γλέντα το, χαρείτε από κοινού και να ευχαριστείς τον Simplest Man εκεί ψηλά για το δώρο που σου χάρισε. Αλλά να είσαι τίμιος και όταν έρθει η στιγμή που θα καλπάσει μακριά σου, να το αφήσεις να χαθεί.

Η Geek

Αυτή είναι η μισή που είχαμε περίσσευμα.

Geek θεωρώ την γκόμενα που έχει εμφανές κόλλημα με κάποιο χόμπι, καλλιτεχνική έκφραση, αντικείμενο. Είναι κολλημένη με τις μηχανές; Geek. Είναι κολλημένη με τους New Kids on the Block (ή όποιοι είναι τώρα, east 17 ξέρω ‘γω); Geek. Είναι hiphop-ού, είναι emo, είναι suicide girl; Είναι φανατική ποδηλάτισσα και φοράει παντού το κράνος και τις επιγονατίδες της; Είναι gym freak, κάνει ανακύκλωση και είναι στην Greenpeace, Όλα αυτά είναι ενδείξεις πως έχεις να κάνεις με Geek.

Γιατί την θεωρώ μισό NEIN και όχι ολόκληρο; Γιατί ειναι καθαρά δικό σου θέμα αν ταιριάζουν τα χνώτα σας. Άν αυτή φοράει μπλούζα με έναν γέρικο σοφό λύκο δίπλα σε έναν ψωριάρη Ινδιάνο και εσύ δεν έχεις χάσει ταινία του John Wayne, νομίζω πως θα έχετε κάποιο πρόβλημα. Άν πάλι δεν σε χαλάει ο ήχος της ονειροπαγίδας στο κεφαλάρι κάθε φορά που κάνει έφοδο το ιππικό, ντού.

Το κείμενο αυτό είχε γράψει ο Simple Man (Oddodo).